مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-06سياسي

متأسفانه رفتار برخی آقازاده ها موجب ناراحتی مردم شده است


رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: هر چند مردم شاه ستمگر را از کشور بیرون کردند، اما اکنون شاهد حضور برخی آقازاده ها هستیم که متأسفانه با رفتارشان شائبه هایی را به وجود آورده اند و مردم از این بابت حق دارند ناراحت باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: هر چند مردم شاه ستمگر را از کشور بیرون کردند، اما اکنون شاهد حضور برخی آقازاده ها هستیم که متأسفانه با رفتارشان شائبه هایی را به وجود آورده اند و مردم از این بابت حق دارند ناراحت باشند.

جواد نیک بین در گفت وگو با ایسنا در خصوص دستاوردهای 43 ساله انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: در ابتدای انقلاب، نه تنها همه چیز بر علیه ما بود، بلکه وضعیت به شدت نابسامان داخلی و عقب افتادگی شرم آور صنایع دفاعی و مباحث علمی کشور قبل از انقلاب مشهود و ملموس بود.

وی عنوان کرد: هر چند قبل از انقلاب به اتکاء موشک ها، هواپیماها و تسهیلات نظامی آمریکایی و اسراییلی قدرت اول منطقه بودیم، اما اکنون که 43 سال از انقلاب می گذرد، بدون اتکاء به کدخداهای عالم و فقط با اتکاء به خدا، توان داخلی و جوانان کشور، قدرت اول منطقه هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به دستاوردهای مهم علمی که طی سال های پس از انقلاب به دست آمده است، اشاره کرد و افزود: اگر در حوزه علمی نمره کشورهای ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متأسفانه رفتار برخی آقازاده ها موجب ناراحتی مردم شده است

متأسفانه رفتار برخی آقازاده ها موجب ناراحتی مردم شده است